Ny design igen...

Jag har lite svårt att bestämma mig för om detta var nått att ha? Godis eller skit? Åsikt någon?

jag sitter och inväntar en härlig träningsvärk, det är sådär lagomt kul. Har varit iväg och spelat innebandy och lite fotboll i gympahallen med grannarna och några till. Känns bra att man inte är så bra på bandy och hel KASS på fotboll. Men jag fick iallafall rör på mig, känns bra det även om mina ben kanske inte känner sig så hurtiga just nu. Blir gött imorrn när vi ska iväg på "kärringgympa".

Imorrn börjar nya kursen, ska bli kul. Tills uppgifterna ramlar över en iallafall. Nu blir det åtminstone en kurs mot min inriktning, med naturkunskap och lekar och lite vygotskij tror jag också. Och vem fan är Vygotskij tänker man då, jo han är en snubbe, jaa, som har något med pedagogik och det sociokulturella eprspektivet att göra. Precis.. självklart!

Men nu ska jag äta upp tårtan från igår, missade ju mammas jordgubbstårta. men det blev kalkon och annan gräddtårta med lite raffigare färg, funka fint det med.

Sen blir det kvällsmat och sega lite innan det blir Måndag och nya tag igen...


- Kärlek

Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

bloggen blev dyngbra!

2 elin:

skriven

Dyngsnyggt :) Syns att vi har tagit designerna från samma ställe ;)

Kommentera här: