Träning för lata

Jo, abtronic kallas visst träning för lata. men det har jag provat nu, nivå 2 och jag studsade nästan i soffan. Ajajaj. Mamma provar nivå 12 utan studs.....

                                                       
                                                Såhär ska vi se ut innan sommarn.. jajjemän!

Idag vart det sovmorgon, ÄNTLIGEN! Fri från skola en dag och nu helg, gött dä! har varit och handlat ett skissblock och pennor inför vår läxa nästa vecka. Ska måla av lite saker som vi har hemma. Känns som man är tillbaka i mellanstadiet igen, men det är lagomt det. Igår var det bild, då gjorde vi snöflingor och olika kort med snömotiv. jag fick aldrig till min snöflinga jag skule klippa ut, efter 5 försök gav jag faktiskt upp... Jag är inte vrång inte. 

Två ut klassen gick ut och målade på snön?! med vattenfärg. Lite coolt faktiskt, det var meningen att det skulle se ut som en död uggla som kraschat med massa blod runtomkring. Konstverk kanske?

Idag har det shoppats, skissblock och gulliga barnkläder m.m. Tilllsut fick vi blunda och gå ut ur affären, annars hade det blivit dyrt, eller så hade vi aldrig kunnat bestämt oss :P Vi avlsutade med Donkan, lunch måste man ju ha.  Sen blev det "Söndagsfika" hos Elin. Blev även bjuden på mat, tack tack! Eller bjuden, påtvingad mat men jag äter jag, mat måste man ha.

Är hundvakt och jourhavande "hästutagare".. Har bara i uppdrag att mocka och ta ut småhästarna, men det räcker gott det.

Nu blir det kvällsmat!


- Kärlek

Kommentera här: