Utskrivet och klart!... eller nått.

Nu har jag finally skrivit ut hemtentan. Gjorde det igår redan men fick se några fel så det vara bara att rätta om och skriva ut igen... men nu hoppas jag att allt är rätt. Iallafall i referens väg.

Nu har man gjort sin första hemtenta iallafall och insett att det TAR SÅN TID! Det gick bra de två första frågorna, då var man något så motiverad och pigg, sen blev det bara flummigare o flummigare. Mot slutet så blev det väldigt mycket " nä jag vet inte alltså.. nä.. jag bara skriver.." och " nä nu måste jag förhandsgranska...OJ så mycket de blev!"  Men vi hade ju rätt roligt ändå :)
Kan ju säga att jag sov gott inatt, detta var en psysisk ansträgning kan man säga... hujjamejjen!

På kvällen blev det pizza, det var vi ju värda tycker jag!

På Måndag börjar vi ny kurs och det ska nog bli väldigt kul. Hoppas jag ;) Det låter roligt om man läser schemat iallafall. Det märks.

Nu blir det kaffe, sen iväg till Örebo, sen äre HELG!


- Kärlek



Kommentera här: