Var positiv!

Hittade en liten bok i min hylla med titeln "Var positiv!"..
Kändes som att det var någon som gav mig en pik där.. hmm.

Har haft ännu en slödag med en tråkig bok som äntligen är färdigläst! Skål på den! Annars har jag fikat, klappat på min pålle och tyckte lite mindre synd om mej idag. Jag har gått runt som en martyr några dagar men nu får det vara bra med det!

Igår bröt jag iallafall tråkmönstret med en kort shopping dag i Kga och sen en sväng till Elin där jag fick lysa upp deras eftermiddag lite, som den ljusa lampa jag är :)
Sen kom Åsa med sin ny stylade frilla och hämtade oss och så blev det en mysig bio kväll. ( och nä Åsa, vi har inte ens något på G, tyvärr.. ) ;)

Imorron blir det tillbaka till verkligheten och skola. Skönt att det börjar med föreläsning iallafall, sen seminarie på fredag. Fattar inte ett dyft att uppg. vi skall göra till Fredag men det ska väl gå. Vi får slå våra kloka huvuden ihop imorgon e.m. vi åtorpare :) Det ordnar sig.

Nu ska jag sätta fart, ta in hästen, kanske duscha ( överväger detta beslut just nu)...och " bli bjuden på" lövbiff och nått mer??...

Ser ut att bli en trevlig kväll iallafall


- Kärlek



-

Ge mej sol, bad och värmen igen!!!....

Kommentera här: