All we need is some... Is!

Som jag längtat efter denna sommar och sommarvärmen. När den väl kom så klagar jag bara mest över den och att det är SÅ varmt. När ska jag bli nöjd egentligen?

Nu har denna förkylning nästan gett sig så imorgon blir det tillbaka till jobbet! :)
I helgen har det hänt endel trots förkylning och allmän trötthet, ( elelr var det värmeslag?) svårt att veta.
Har lyckats tapetsera färdigt sovrummet, i princip. Bara lite småbitar kvar men det tar vi en annan dag när vi inte håller på att rinna bort pga. av värmen.

Så snart är vi klara i huset. Bara ett litet rum kvar att tapetsera, det ska väl gå rätt fort nu när jag fått i snitsen. TACK vare Annica! Utan henne hade nog dessa tapeter aldrig kommit upp! men nu sitter de där och snyggt vart det med. Tycker iaf jag :)

Dags att sova, sen upp och ladda inför en kvällstur på jobbet


                

 
  - Kärlek

Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

gött att du är på G igen!

Kommentera här: