Jobbarhelg

Laddar upp inför min härliga jobbarhelg från idag, fredagkväll tills måndag eftermiddag. Långhelg på jobbet, yeaj!

Så jag har bara slappat denna f.m. Gjort i princip ingenting, känns bra samtidigt som det känns " jaha, vad borde jag ha gjort?!"  Har pussat på min lilla häst iaf.
Nu har vi iallafall haft mänsklig kontakt med en hovslagare, som kunde komma tidigast 3 augusti!! Hoppas fötterna håller tills dess. Verkar som att endel hovslagare har fullt upp i sommar, och resten har semester. Men hon sa lite lugnande att sålänge han inte verkar ha ont så går det bra. Han verkar rätt bekymmerslös över sina trasiga fötter iofs så det ska väl gå.
Ska inhandla biotin och hovolja och be till de högre hovslagargudarna.. eller nått liknande

Igår vart den en sväng ner till skagernscamping och en match minigolf. Nu var ju bara haken den att jag spelar inte minigolf. ( inte sedan 2:an.. hemska skolreseminnen!)... men igår så var det dags att börja igen. Eftersom en "snäll själ" redan betalat för mig, så de var bara att ta en klubba och en boll och ta sig igenom de fasansfulla 12 banorna.
Och hur det gick?.. 2.a av 5. Kan ju säga att man blev anklagad för att ha ljugit om sina minigolf kunskaper efteråt :P Men de vare värt!
Avslutade dagen med en kebabtallrik.. inte helt fel. det är så en ledig sommardag ska se ut :)

Dags att bege sig snart.

Trevlig helg gött folk!

                 
                          Altanhäng! I like 

                    
            
tack för att ni förevigade det allra första altanhänget in Sinnerud at Maria o micke ;)

               Lånade era vackra bilder för att förmedla detta också!
 

  Puss på er!

Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

Åå hoppas biotin och hovolja är mirakelmedel för jag har också köpt litervis av detta! ha en bra jobbhelg :) Å tack för en kanonlördag !

2 Anonym:

skriven

Enzion funkade super på min hästs dåliga hovar.. Är det Ullis som ska sko?

Kommentera här: