Nasin och alvedon..

är mina bästa vänner just nu.

Jodå den kom smygande. Trodde först att jag skulle kunna hålla tillbaka den med lite starkare drycker och mer sömn men ack nej. Det började med några försiktiga och få nysningar, lite kill i halsen. Inge farligt det.. Men sen.. då slog den till med buller och bong!

Jag är just nu stor konsument av hushållspapper och nässpray. Så känn er hedrade papper och nässprays handeln, gör det!

Tror fortfarande att jag ska jobba imorron... jag tror det.

Till helgen måste jag vara frisk fördå blir det att åka till örebro och handla på bauhaus. Tror inte det blir så många mer affärer eftersom Micke ska med.. hmm. Hur mena jag nu tro... ;)

Fårse vad jag ska ägna dagen åt.... inte så svårt. Soffan, tvn, täcke,  några rullar med hushållspapper och nässprayen nära till hands.. perfect day...


I´ll be back


- Kärlek <3

Bjuder på lite bilder från kålmården bl.a.

.



  

    

                               


Måste bara lägga in en bild på fondväggen i vardagsrummet. Vi var så stolta över oss själva Annica och jag när vi var klara! :)

                          
      

Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

du väljer då kassa dagar att bli sjuk på! fin fondvägg:)

2 maria:

skriven

Jag veeeet!! Jävla skit! :(

3 Elin:

skriven

Läcker tapet! :)Det var mycket rea på marieberg nu, så pass att vi inte ens hann till IKEA när vi var där ;) Lura in Micke dit på nån elektronikaffär eller nåt.

4 emma:

skriven

Krya pårej! (:

5 maria:

skriven

TACK Emma :) mkt bättre nu

Kommentera här: