Rörigt elller vad ska man säga..

                                       

I E.m var det dags att köra lite grejjer till huset. Fick med alla stora saker Iaf, soffa, säng osv. Fick ju lite hjälp dock :) Vissa var ju nöjda bara när sängen, tv;n och vapenskåpet var på plats. Behövs ju inget mer. Eller hur?!
Kanske tur att man väger upp varandra lite grann ibland..




Imorgon blir det jobb 7-16 sen tar jag helga!

Känner att jag nog ändå valt rätt yrkesinriktning, även om jag tycker att vården är intressant att jobba i och sedan får dela mina "små" kunskaper och tankar om yrket med en arbetskadad mamma känns rätt bra men ibland blir det lite för tungt. spec. den psykiska biten, palliativa som man lärt känna osv. Nä, jag har nog valt ett mer passande yrke åt mig själv. Medan jag lämnar vårdbiten till andra som är ämmade för det yrket. Varsogod!

Väntar på Micke som hämtar det allra viktigaste som vi glömde i första lasset : FJÄRRKONTROLLERNA TILL TVN. Katastrof! ;P

- Kärlek

Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

vad kul de ska bli å se hur ni har fixat och donat där hemma :D

2 Maria:

skriven

Ujja, inte så värst än :P

3 Elin:

skriven

Tur att du har lite att säga till om när det gäller möbleringen då, vkerar som det blir lite fattigt annars ;)

Kommentera här: