In real life

Denna vecka så har jag gått in fullt för att vara husmor, vikariemamma och städerska. Nytt jobb? Nej inte alls. bara en vanlig vecka hemma.

Inte så bra betalt dock, förutom gratis hyra och mat och uppehälle. Vad mer kan man begära. Mamma har vågat lämna ifrån sig ansvaret en hel vecka medans de är nere och gottar sig på Gotland. Det är ju trevligt att några åker åp semester och roar sig.
Jag får ta min semester i Augusti sen :) Denna vecka är bara en slappar vecka inför kommande jobb. Kan kanske behövas, uppladdningen inför en händelserik sommar som chefen själv beskrev det.

Har börjar med denna dumhet igen. Att jogga. Att jag aldrig ger upp. Jag kan ju verkligen INTE jogga. Varför plåga sig så för?? Dumheter. Rätt nyttig dumhet  ändå om man ska tänka så.

Hoppas vi kommer igång med målandet snart. Men det ska nog gå bra och fort, hoppas jag. :) Enda problemet är väl att välja färg, men det är som sagt ett I landsproblem men ändå ett problem, för mej. Illa!

      
                                                                                              
                                            Nougat färg? kan de vara nått? som typ den här över. .
                                        Eller gräddvit? får ni föreställa er själva ;) lite "gulare" vit.
                                   

     - Kärlek


Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

åå gräddvitt är ju så himla fint på landet :)

2 elin:

skriven

Jag röstar också på gräddvitt, både för att det är fint på landet som Åsa skrev och för att det blir så mycket enklare att ändra allt annat i rummet utan att behöva bry sig om väggfärgen :)

3 maria:

skriven

tack tack. sitter med tapetprover nu och velar. Finns några snygga vita. Fårse hur detta går :P

4 Nea:

skriven

nougat färgat är alltid fint =)

5 lovisa:

skriven

Tack så mycket=)

Desamma hoppas du har det bra!

Kommentera här: