Jobba jobba

Todays is the day to jobba.

Kör heldag idag, 8-21,00, delad iofs men det räcker gott med 10 timmars jobb idag känner jag.
Sitter hemma hos far och vilar upp mej för kvällspasset. kan behövas ibland.

Hemma så målas det och spacklas antar jag ;)
Annars så går det sakta frammåt med renoverandet, kommer nog blii skitfint när allt är klart. Nu är jag iaf upplärd tapetserare, kan hyras ut för en relativt stor summa pengar ;)

I Torsdags så vart det en heldag på Kålmården med Mamma, bror och sandra. Tror mest att det var mamma som ville dit och få kolla på djuren än hennes barn på 14 och 22 år. vad vet jag. det kändes inte lika exotiskt att få se grisar, getter och hästar den här gången som när man var 4-5 år, konstigt det där.
Måste göra tummen upp för delfinshowen dock, alltid lika hänförd. kan bero på att jag tycker att de är sådana vackra djur. Fast jag gick inte så långt till att simma med dem, vilket jag gärna skulle göra, men dock inte för 3000:- spänn. Det tar jag en annan dag.


Nu blir det mera jobb. sen hem och äta pizza :)


- Kärlek <3

Kommentera här: