Härliga veckan snart slut...

Denna vecka har gått så himla fort!! Och jag har haft så himla kul, på praktiken och på den minimala fritiden jag haf. Igår vet jag inte vad det var som flög i 3:ans fröknar. Två av dem stod på snö"berget" och sjöng så det skråla. Sen tassa de iväg till fönstret på 2:an där A.L satt inne och skrev. Då knackade de på och bröt ut i sång och dansade fågeldansen!

Vi andra och barnen undrade allt vad som hände, svaret = VÅRKÄNSLOR!! Eller om det var normalt tillstånd, jag vet inte riktigt ;) 

Genomfört mina vfu uppgifter iaf. Det blir ju aldrig (nästan) som man har tänkt sig när man jobbar med barn. Men alltid få man ut något utav det, intressant. Lyckades få 2 småbarn som nästan aldrig målar att MÅLA och fått dem att vilja måla mer.. Det kändes bra det, då har man nog trots allt sikta in sig på rätt yrke. Hoppas jag.

Nu ska jag ut i friska luften. Har laddat kameran och peppat med helgmusik, UUUUT i soooooooooooolen!



- kärlek

Fredagsmyyyyyyyyyyyyyyys

Kommentera här: