A Request...

Hörde att jag inte uppdaterat bloggen på länge, o ja jag vet att det har varit lite glest.

Har tagit en promenad på 6 km nu på morron, välbehövligt. jag bearbetar fortfarande min tenta sen i torsdags, gick så SKIT dåligt. Men bara att vänta i 3 veckor på svar innan jag verkligen kan bli arg eller glad. inte så mycket jag kan göra åt det nu, men jag är iaf irriterad.
men som sagt, livet fortsätter och det finns Omtentor.

Jag har snart kopplat ner och längtar till sommaren! Jag vill bara släppa skolan och slappa! Ska ju iofs jobba men det blir lite annat än alla skolböcker.
Sedan är det bara 2,5 åt kvar. Yeaj....

Snart dags att börja packa.. men det blir nog till juni/juli. Ska se om det ska målas och grejjas nått.. Måste ju passa med älg gardiner överallt.. eller??

Nu blir det ut till stallet och borsta pållen, sen njuta av solen!



    Still going strong...



    - Kärlek

Kommentarer:

1 elin:

skriven

Jag tycker ni ska matcha det med extremt neutrala väggar eller så tar ni i lite och kör med älg-tapeter ;)

Kommentera här: