Det får bli som det blir..

Jag har försökt. verkligen. Jag har läst och läst och läst, antecknat lite, läst igen,
Men inte fastnar det!! jag blir galen. Men det kanske bara betyder att de inte är värt att kunna. Eller?

Men det blir väl till att satsa på att skriva tentan för VG också, annars kommer jag bara blir arg på mig själv för att jag INTE försökte. Men sen kommer jag ju bli arg om jag inte får VG också så det är illa vilket som.
Kanske inte arg om jag "bara" får G, utan att jag ändå lagt ner tid på att försökt pluggat in VG delen till ingen nytta!

Det var ett väldigt gnällande här, men sånt måste bara UT! Så är jag go o glá i möra. Hoppas jag. hmm .

Så imorron blir det "dugga", sen på e.m. Tenta för VG. Och att lämna in texten till från vårt grupparbete.
Sen är det bara 1 dag kvar och redovisning innan sommarn. Gött dä!

Nä men om man skulle läsa igenom allt IGEN, sen får det banne mej vara nog.

Som Richard sa " kommer du ha nytta av det senare så äre väl värt att satsa". hmm jo. Jag kommer att jaga bäcksländor och nattsländelarver för fulla gubbar sen. Alltid ;)

- Kärlek


Snart dags för grilltajm, det närmar sig. ;)

Kommentarer:

1 emma:

skriven

Det är klart jag ska grilla ghos dig :D

Kommentera här: