Mitt kära Karlstad

Idag har jag spenderat halva dagen i Karlstad. Det var verkligen ett tag sen man var i staden där solen "alltid" skiner. Fast idag så var det ett sånt där härligt väder då himlen är askgrå och regnet bara öser ner. Sen blev det sånna där hemska små små droppar som bara fladdrar runt i luften och jagar en i princip. Så man kan väl sammanfatt det hela med att vi alla blev lite blöta.

Kollade på Bror som spelade match. Det var uttagningar till Värmlandslaget så det var väl på liv eller död enligt många. Som jag alltid har sagt, det är ju bara en LEK. Eller?
Men som sagt, på liv eller död ja. Så Efter nästa halva första halvlek så krockar bror med en spelare från andra laget och segnar ner på backen. Mamma som är en så lugn och harmonisk kvinna sprang genast ut på planen. Men det gick rätt bra, sprucken läpp men ont i två tänder. AJAJ.. men vad gör man inte för sporten?...

Hoppas bara att det lönar sig att bli knockad och se ut som en brottare då.

jag har fortfarande nedräkning till skolslutet!! 9 dagar kvar i skolan sen sommarloooooooooooooov.
Fast samtidigt vill jag ha mer tid inför tentan och till att öva in allt...
HUR SKA DET GÅ?!!

Tänka sig att man har gjort 1 år redan! Det går undan må jag säga ;)
"bara" 2,5 år kvar sen... yeaj


Dags att plugga lite dock.. 




 

Kommentera här: