Pluggdag

jag försöker iaf. Att plugga.

men att veta vilken klass och ordning alla insekter hör till, hör INTE till mitt starkaste intresse. VARFÖR?! Och väger fram och tillbaka om man ens ska satsa på VG? Kommer bara blanda ihop allt och glömma G:delen eller nått.

Jag vet att jag gnäller men så får det vara. Ont i huvudet, trött och oengagerad. Och ingen hjälp kan man få med sitt onda huvud för vissa instanser har visst stängt Torsdagar och fredagar? VARFÖR??
Så jag drar väl med mig mitt huvud över helgen iaf. vad annars göra??

Nu ska jag blanda mig en smoothie och ta tag i detta pluggande igen. Får göra mitt bästa med detta, sen får det gå som det går.

 Tack och hej, snart äre hälj!


-
       En skoldag vid Järleån.

- Kärlek

Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

heja heja snart sommarlov!

Kommentera här: