Teknikens Under

Har nu lyckats installera office på min dator utan att frågan någon om hjälp. Tycker att det är en rätt så stor bedrift för att vara jag. Nu fick jag iochförsig låna office skivan från Morgan men men. Tack för det, nu kan jag äntligen skriva allt på office igen och inte i den förbaskade wordpaden! Snacka om primitivt!

Jag vill så gärna ha sommarlov.Nu helst. Vill också gärna slippa sista tentan och artproven innan sommarn. Snälla...

Har haft en otroligt seg men skön helg. Bara tagit det lugnt! Helt otroligt. Igår var jag så rastlös så att jag frivilligt läste i en skolbok. Förstå! Då är man rätt rastlös.  Satt även och bläddrade igenom Skagern boken iför vårt strandprojekt om just sjön Skagern. Lite research skadar ju inte ;)
Så imorgon ska vi till Stranden och försöka komma underfund med hur vi ska göra vårt vackra strandprojekt, leta småkryp och olika träd/buskar osv. Kan bli intressant, spännande, varmt eller kallt, blåsigt eller vindstilla.
Det återstår att se.

Har promenerat runt grusgropen med kajsa (hunden) nyss, sedan lir det nog en promenad med min kära häst också. Mycket promenerande nu men det är bra inför beachen 2010 ;)

12 lektioner kvar, 1 artprov, ett trädherbarium och ett strandprojekt ( och ev. omtenta!!?) Sen SOMMARLOOOOV!


- Kärlek



Kommentarer:

1 elin:

skriven

Trädherbarium....?

2 maria:

skriven

jo, samla in 16 st olika löv, torka dem och sätta upp dem på papper och namnge dem. Tjohej..

Kommentera här: