Help!?..

Nu ni, nu har "tanten" fått nya glasögon. Eller ja, provexemplar som hon ska prova fram och tillbaka tills hon inte vet alls vilka som var snygga från början.
Har för första gången blivit kallad för " en spännande utmaning". Vad ska man säga, Kul? att du tycker det. Eller snarare " VAR RÄDD OM MINA ÖGON MÄNNISKA!". Fast det sa jag inte, men det var nära när hon tryckte in ett par linser i ögat sådär hoffs tjoffs och sen på med snuggelsglasögonen. Jippiiee.!!

Fick höra att det ska troligtvis kunna funka med linser, efter några provomgångar. ( låter bökigt)
MEN... ( detta MEN hela tiden) jag behöver fortfarande glasögon när jag läser för jag är ÖVERSYNT som en annan gammal kärring. Jag behöver alltså läsglasögon utöver linser i sånna fall.
Annars mina nya, vanliga glasögon. HÄRLIGT!..

Fast jag tror aldrig jag har haft så kul när jag har varit på en synundersökning.

Så HÄR kommer de.. de fruktade glasögonen!

          

Vad snygg man känner sig när man står där som en "fjortis" framför spegeln. Men vad göra?

Omdöme mottages tacksamt!


 - Kärlek



Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Får du inte behålla gamla bågarna ens?



Dom första, längst till vänster som det ser ut att stå Roxy eller nåt på var snyggast :)

2 elin:

skriven

Mitt alias tas bort, meen det är elinpelin som tycker till i alla fall ;P

3 Maria:

skriven

Jodå, funderar på att ha kvar mina gamla bågar med nytt glas och sen välja två nya. Roxy blir det och nått annat par till ;)

4 Åsa:

skriven

JA ta nummer ett, överlägsna! 4 va fina också :I

Kommentera här: