Jag är Unik....

Pluggandet ja... jo jag försöker. Läser, skriver lite, läser mer, snurrar till det.. tar en paus.
Sitter mest och väntar på 11 kaffet så jag kommer härifrån en stund.

Step- upen igår var ju helt otroligt jobbig! Vet inte vad som flugit i människan. Först frågar hon vad vi ville träna mer på- armar, mage eller ben/rumpa. Vi sa väl något om mage el. rumpa.
" Ja men då kör vi extra armar idag!"... ehh.. hallå. Vill du plåga oss på riktigt?!.. jag tror alla gymledare, instruktörer har någon liten djävul i sig, det ska plågas lite. Men det är ju tur att de tar ut det genom sport, tänk annars vad de skulle göra?! :P...
Så idag gör det ONT i mina skulderblad, axlar så jag kan knappt hålla upp dem. Undrar om man kan ta det som ursäkt till att jag inte pluggat ordentligt till tentan..??.. hepp ok.. tror inte det.

NU blire sista rycket. Sen fika. Sen städa!! ser ut som om tredje världskriget dragit fram här. Förstår inte hur det går till... 





 
                    
           
såhär tycker jag om tentapluggandet...

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Haha skön bild! Jag gillar mina tabeller lika mycket. Jag gav mina armar, bröstmuskler, skuldror och axlar en omgång på gymet igår så jag har också lite kämpigt med det där att lyfta upp armarna:P Men tror du inte det är en legitim ursäkt för att slippa plugga?



Känner igen det där med 11-kaffet..:)

2 Maria:

skriven

Jo jag tror att den ursäkten kanske inte är den bästa :P Det får gå som det går, kan inte pressa in mer info ihuvudet nu..

Jaa.. 11 kaffet är inte dumt. ;)

Kommentera här: