Sanningen är inte rolig ibland..

Hur det går med tenta plugget? Inte bra!
Ska dra fram anteckningarna nu och sitta en stund. jag är så omotiverad samtidigt som jag har insett
att jag måste sätta VG på resterande 3 kurser för att få VG i hela stora kursen. Taggad? Inte ett dugg.
Inge fel på ett underbart G men VG är lite lockande...

Får försöka peppa mig sen. Men jag är glad om jag lyckas med ett G i denna kurs. Kemi och astronomi är INTE min grejj.

har varit iväg till barska Jörtsö och fått utlåtande. Inga fel på mina ögon. ( hmm.. okej). Måste dock skaffa nya brillor då mitt synfel förrändrats. OCH jag har ett sådant speciellt ( Unikt låter bättre) synfel så jag kan ev. inte använda linser. TACK för den hårda sanningen. " Så du kanske får vänja dig vid tanken att ha glasögon"...
Visst jag har inget emot dem men iaf. Jag vill inte vara en nörd hela tiden ;)
Fick läsa på syntavlan, nedersta raden=full pott. " jo.. men så dåligt verkar du ju inte se så du klarar dig nog utan dem ibland".. .
ev. hårda linser kan funka men hur bekvämt är det?.. jaja, får väl prova mig fram.
Tur att jag har valt rätt yrke för att använda glasögon. Lärare.

tackar även min köra mor för de Unik generna! tack. unika brytningsfel verkar vara vår grejj.

Nu måste jag läsa lite så mitt dåliga samvete krymper lite.




 
                       

Kommentera här: