Sjukling!

Idag hade jag tänkt att häva mig iväg till praktiken. MÅSTE fortsätta med min uppgift tillsammans med barnen.
Men när jag vaknade så indåg jag att det skulle jag inte alls det.. suck säger jag bara.
Den dagen jag får en lindrig förkylning så ska jag dansa hula hula dansen, jag lovar. Tyckte jag va jätteförkyld i onsdags - stannar hemma ( iväg imorgon), Torsdag - ännu mer förkyld ( men imorgon måste jag åka iväg!) Fredag - ÄNNU mer förkyld! Hur fan är det möjligt?!!... Nu kan det förhoppningsvis bara bli bättre. Tänkte också att det vore lite sjysst mot barnen att stanna hemma, så dessa gröna sega slem gubbar slutar sprida sig! Ush!  

3 dagar sjuk, kul att kanske behöva ta igen dem sen mitt i allt annat plugg, och att behöva stressa med vfu-uppgiften. Hade planerat att vara färdig nästa vecka, och sedan ha sista veckan på mig att skriva PM:et. Får öka mot slutet känner jag, tempo!
Hoppas alla barn är friska nästa vecka så vi kan fortsätta på vårt projekt.

Vad jag gnäller! Har jag blivit en gnällkärring?!
Hoppas det bara är tillfälligt!

Det löser sig, det brukar det alltid göra! Snart är det jul, dags att seriöst ta tag i julklappshandlingen! Oshiet!!
Blev inte alls stressad av att läsa att Lovisa var klar med sina julklappar, ( skönt  de) jag har knappt börjat.
Ska försöka dra med mig Micke till örebro någon dag, Söndag kanske??... :)
Får locka med biltema annar går det ALDRIG!...

Nu ska jag packa ner mig i soffan igen, täcke, filt, TE, honung, BRA film.
Bästa medicinen.


Trevlig helg!


 Bild från Kläppen, mars 2010. Vårt pulkarace! :D

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Gnälligheten kommer som paketlösning med förkylningen :) Jag är inte genomförkyld men sådär så det gör ont i halsen och är lite täppt, och jag hoppas det stannar så. Nu är klockan halv 11 och det är dags att sluta plugga... Ha en bra helg :)

Kommentera här: