Wohoo!

Satte VG på tentan! :D

Så idag är jag nöjd!

Snart blir det mot karlskoga och handla och kolla på ännu fler glasögon. Tur att de stänger två inne på specsavers annars skuller jag nog aldrig komma hem.


 Trevlig helg!



Nu har jag beställt nya glasögon! Ska även byta glas i de jag har, kostade "bara" 500 så det är det allt värt ifall jag får allt för stor separationsångest från dem. 
Så därför vågade jag mog på dessa "red our dead" bågar också. Lite crazy får det allt bli. :)
                       och          


- Kärlek

Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

men det är ju kanooon!

2 lovisa:

skriven

tack=) eller a jag vet ju inte hur den ser ut på än men den är nog jättefin=)

hur är det annars? är hästarna kvar?

3 elin:

skriven

Fan va bra du är :D Vad snabbt dom rättar på din akademi, hälsoakademin tar alla veckor på sig som dom har rätt till.

4 Maria:

skriven

Lovisa: Jag tror du blir skitsnygg i den :)

Elin: Vi är ju alla på vfu nu så lärarna hade väl tid o rätta på engång. Är dock inte i ladok än men resultatet fick vi på bb ;)

Kommentera här: