Onsdag

Lite kul att få ett lönekuvert med posten. Lön för en dag. En extra lusenlapp, helt okej.

Skrev ett sånt utförligt och bra inlägg igår men det försvann när jag försökte ladda upp en bild så jag blev sådär putt som jag kan bli och gav upp på en gång. Teknikens under.

Hade fått betyg för dk 5 såg jag förut, så nu är jag uppe i 67,5 hp. fast nu börjar jag få ångest över Vfu:n. Ska göra en didaktiskt undersökning och redovisa det med ett PM. Kan bli intressant, har inte skrivit PM eller större arbeten sen förra julen. Men det är väl bara att ta sig i kragen.

Har väl ännu mera ångest inför den här tentan. Kemi! KEMI! astronomi, newton, ljuset m.m. Spännande.
Nästa Fredag vid den här tiden kan jag andas ut, för en liten stund. Sen börjar pendladet till Askersund. Men efter det blir det en kurs i mat så det kan vara helt okej :)


Imorgon har vi en sista föreläsning i denna delkurs. Sen är det intensiv plugg som gäller till Fredagen den 5 november! uuuh..

Nu blir det stallet - sen Grey´s!
 

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Men söt du är i lugg!

2 Elin:

skriven

Jag tror tentan kommer gå skitbra!:) Du kunde ju t o m mer nu än i högstadiet, å då gick det ju bra :) Jag hejar på dig. Men jag känner igen känslan av en vecka för tenta. Men för min del är det NEVER AGAIN för jag är äntligen klar med de förbannade tentorna! :D

Kommentera här: