Ge mig energi..



har nu varit ute och orienterat igen med Helena. Vi hade Klotterberget som mål och vi Found it! great. Så nu är uppgiften gjort och sammanfattad på papper. Även bilder ska vi visa för våra kära klasskamrater? på redovisningen.

Nu ska jag ta mig i kragen och plugga inför duggan som är nästa vecka. SÅ taggad är jag men jag måste ju! Tur att det inte är så mkt att läsa ändå, tack för det.

Vart lite förvånad igår när jag kollade vart jag hamna på praktik. Askersund!!
Måste vara otroligt många som söker vfu nu på samma gång eftersom jag fick ett av mina sista val. Men så är det, hoppas förskolan jag ska vara på är bra och med bra personal. Får hoppas på det bästa.
kan ju säga att jag kommer ladda mycket musik nu inför mina härliga timmar i bilen till och från askersund.

Dags att ta tag i pluggandet. 

 

Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

askersund är bäst!

2 elin:

skriven

Det är lite segt, men det funkar när det inte är så många veckor :) Första veckan på min praktik i våras när jag åkte ungefär lika långt tyckte jag det var skittråkigt, men man vänjer sig :)

3 maria:

skriven

Jo man vänjer sig säkert :) o som sagt, det är ju bara 5 veckor så det är ju överkomligt. Hoppas jag slipper börja 6 iaf :P

Kommentera här: