Pluggdag

men kan ju inte säga att det pluggas så intensivt direkt. Läser lite, skriver lite, läser lite till. Och så har jag glömt det jag nyss läste. Helt otroligt att man jag sitter som en jäkla guldfisk och bara gapar - eehh, va var det nyss jag läste. Ghhrr. Blir så irriterad. det ska bara sitta kvar och flyta som ett rinnande vatten - kunskaperna. Rätt ner på pappret ska de imorrn också .Om jag hittar dem i mitt alldeles för snurriga huvud.

Stressad?? Neejdå - kommer nog gå fin fint detta. Inte alls ironiskt.

Får hoppas att svamparna, linjär resurshantering, hållbar utveckling, småbarns miljömedvetenhet, pedagogernas roll i förskolans miljöarb. 1900-talets miljöperspektiv, kartan, karttecknen sitter i morgon! Jag är lite tveksam.

Men har läst o läst och det kändes som jag kunde allt. Innan jag läste lite mer och började tvivla....
Får hoppas på det bästa och att det kommer frågor jag kan som bäst. Men så är det väl alltid, att man pluggar järnet på nått som inte kommer med alls och tvärtom. Iallafall för mig .

Ska försöka nöta lite mer, sen blir det stallet och senare Step-up.
man måste ju få ha lite kul också :)

Nu har jag gnällt färdigt. Nu tillbaka till mina anteckningar och karttecken.


- Kärlek

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Lycka till i morgon! Vi får hoppas att vi båda lyckas leta fram nåt kunskapsaktigt i huvvet i morgon så vi slipper åka dit igen ;)

Kommentera här: