Slöseri med tid eller nödvändigt kunskapsintag?!

Nu är det helg, Hoppas jag om det inte bli omdugga imorgon. Men det kändes rätt bra ändå så förhoppningsvis äre helga nu.

Men ibland undrar jag bara hur det är tänkt. Verkar vara ett genomgående tema i denna kurs. Visst, man lär sig otroligt mkt när man pluggar järnet och verkligen försöker vara ambitiös och allt därtill.
Men när jag tänker på ALL den tid man lägger på att plugga, att nöta in denna kunskap i huvudet. Och de saker man kanske hoppar över i sin vardag för att plugga och sen får man en dugga på ca 10 frågor på ett A4 där det står "KORTFATTADE SVAR!". Jaha.. klar efter 15min. Visst vill man inte ha en tenta som tar 3-4timmar men ändå..
Jaja... Jag har ju lärt mig endel iaf.

Nu handla- sen vänta på veterinär och vaccination åt hästarna.
Vilket betyder - Ingen ridning på ngn dag? När man väl har tid... 

          
                 Min lille häst <3 

- Kärlek

Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

jo rid du, men inte svettiga pass på en 3 dagar :)

2 Elin:

skriven

Tur att det var en såpass kort dugga i alla fall så du blev klar nån gång :) min tenta kändes bra den med, så nu hoppas jag slippa se dom där tentasalarna mer :P

Kommentera här: