Postitlappar...

Överallt i min mattebok just nu.

Har märkt upp så fint vart varje kapitel börjar och vad de heter inför tentan. Nu ska jag bara börja plugga också, eller repetera allt vill säga.  Jag tycker inte om tentaveckor. ( vem gör det?!) Jag blir så trög i huvudet och blir sådär lagomt stressad över allt och ingenting. Men det kanske är så det ska vara..

 Vi blev iallafall klara med vår inlämningsuppgift förut som ska lämnas in nästa vecka. Skönt att den inte ligger och gnager i bakhuvudet under tentapluggandet.
Matte är som sagt inte min starka sida men det får gå som det går, bara att nöta in allt man kan och hoppas på det bästa!

Har förövrigt en djävulsk träningsvärk från gympan igår. Helt otroligt vad man tappar kondition och styrka på bara några veckor! Kondition är verkligen en färskvara...
Skulle göra vad som helst för en powernap på soffan inbäddad i mitt mjuka, underbara täcke just nu, men risken finns att jag inte kommer upp igen. Så det får bli matte istället... jippiieee!...

- Kärlek



Kommentera här: