I like Monday but Sunday even more

Ny vecka, nya tag.
Nästa Måndag kommer jag absolut gilla. Då ligger jag på playan och solar för fullt =)

Kollade tenta resultatet igår - GODKÄND! Tack för det! Så nu kan man bara tänka matte matte matte.
Har haft matte föreläsning med Kjell Dahlström idag, en föreläsare jag rekommenderar! Ifall någon skulle få tillfälle ;) Han är sådär härligt go att sitta och lyssna på, samtidigt som man faktiskt förstår vad han talar om i MATTE. Fast idag var det mest runtomkring grejjer - kändes som att jag behövde lite mer "räkna matte" stuff i bagaget.

Hoppas att morgondagens föreläsning blir mer om väsentliga ämnen.

Ikväll blir det att prova på pilates. Kan bli en spännande syn. Hoppas att Erika och Madelene kan trassla ut mig om jag fastnar helt i någon konstig "böja kroppen onaturligt åt alla håll" ställning. Det var visst väldigt jobbigt sa de, fast att man bara ligger på en matta hela tiden. Intressant.

Nu är det dags med mat. Får skynda mig nu så att det ser ut som att jag hållt på jätte länge med maten innan Micke kommer hem. Så kan ju han få ta över sen. Kanske ska börja med poäng system so mde gjorde på solsidan.. eller kanske inte.

God kväll!

                                     
              

Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

bra där! godkända tentor är alltid lika skönt :D

2 Maria:

skriven

Ja det är de verkligen :)

3 elin:

skriven

Grattis!! :) Gött att ligga på playan och få lite sol :)

4 lovisa:

skriven

Grattis=)

Jadu våra minnen är minnen för livet!

Kommentera här: