Love love love..

Bloggtorka men så blir det ibland.

Sitter och ska försöka göra ett självporträtt av mig själv genom att klippa ihop ett kollage av MAT. En bilduppg. som vi haft under jul. Tänkte att det går snabbt och enkelt, eller?!..
Bara jag kommer igång så ska det väl gå fort, problemet är snarare hur likt det kommer bli mej. Men vad har hon tänkt sig tro?.. Hoppas inte hela delkursen betyg hänger på hur jag gör ett självporträtt av mat. Det känns lite sådär isånnafall.

Igår fick vi träsmak i arslet efter allt sittande i Esabhallen. var och kollade på Daniel och Bråtner när de spelade cup i Laxå. Gick inte så värst för dem men tror de hade bästa hejjarklacken iallafall. Min bror som jag tycker är en av de lugnaste personer jag känner blev lite het igår. För det första så skriker man inte åt domaren och för det andra - man springer inte ut och försöker göra mål NÄR MAN ÄR MÅLVAKT! och för det tredje - MAN GÖR DET INTE  EN GÅNG TILL! Det hade varit snyggt om han hade gjort mål men nä, sådan tur hade han inte.
Efter ett tag kom micke också, dvs. sportkommentatorn, vilket också var intressant. En f.d. fortbollsspelare som varken spelat eller tittat på live fotboll på länge - ujujuj.
Men annars var det trecvligt.

Nu måste jag ta tag i mina "självstudier" . Fint ord.



 ego girl..


Kommentera här: