Matte!??...

Har nu börjat min fjärde termin och har snart gått hälften av min utbildning. Det går rätt fort ändå.
Jag har lite blandade känslor inför denna kurs, lite skräckblandad förtjusning. Vi talar alltså om MATTE. Om det något som jag inte är bra på så är det just matte. Jag kan ju inte säga att jag är jättedålig heller, men det här med abstrakt tänkande - nä inte min grejj.

Nu har vi bara haft intro föreläsning och dum som jag är så kollade jag på förra terminens tenta och fick panik direkt! jag fattar ju ingenting! eeh just det, vi har inte gått igenom det här än. Kanske ska vänta lite med paniken tills efter genomgångarna och föreläsningarna.
Annars så får jag be min matteguru i vårbo om hjälp. Om hon vill hjälpa mig lite :)

Annars så är det 10 dagar kvar tills vi åker till spanien - playa ingles. Jag klagar inte.
Måste köpa en bikini och en resväska innan dess bara.
Ska även dopa mig inför den här resan så det inte slutar som förra gången - sjukhusbesök i ett främmande land, jättekul. Men jag kan rekommendera servicen på sjukhuset i turkiet - det var helt underbart. Ifall det skulle bli aktuellt för någon.. :P
Så nu blir det rhinocort, nezeril och Renexin i mängder. Och lite till. renexin är lite spännande - för jag ska alltid vara den där speciella personen 1 av 1000 på alla biverkningar och jag rekommenderar INTE renexin om man inte behöver det - om man nu är så speciell som jag alltså.  mardrömmar, nervositet osv. trevligt. För jag var ju inte stressad eller så innan, nejdå.

Nu har jag nog gnällt klart.

Step-up ikväll tror jag allt. Försöker få med mamma dit men hon skulle till Sofia och vibba idag. (vilken syn)...
kanske bättre att hon står där och vibbar istället för att slå ihjäl sig på en bräda...

Dags att ta tag mina tal - mest text som tur är! helt tal - rationella tal, reella tall och lite tallinjer.


- Kärlek

Kommentarer:

1 åsa:

skriven

huuh jag är inte avundsjuk på dig! räcker med läkemedelsräkning! lycka till _:)

2 elin:

skriven

det ordnar sig nog med matten :) men jag tror vila är bra medicin mot såntdär ;)

3 Maria:

skriven

Vila, vad är det ;) det får bli vila i spanien sen :) Jodå matten ska väl gå den med.

Kommentera här: