tentaångets - o yes

Idag är det en sån där dag, dagen innan en tenta.

Lite tenta ångest har jag, som vanligt. men det är nog bara bra i lagom mängd. Sista tentan i i denna kurs, NOS kursen. Så nästa vecka börjar mattekursen - lärande matematik. Låter otroligt pedagogiskt. har fått låna de flesta böcker utav Erika så det känns bra iaf efter att jag kollt vad alla böcker hade kostat. En bok för 650 spänn. Det känns verkligen nödvändigt för att bara anv. i ca: 10 veckor.

Igår måndags kom nya tv:n också. Det var en som blev som ett barn på julafton iallafall. Behöver jag ens nämna namn? Jag gillar när andra betalar men tv:n står i mitt namn. Är det inte så det ska vara??.. :P

Snart är det semester också. En vecka på Canarie holmarna. Gött säger jag bara. Lite träligt att missa en vecka i skolan men ändå så otroligt skönt det ska bli! Sola, bada och bara ta det lugnt. Härligt!

Nu ska jag ta tag i pluggandet en liten stund. Sen måste jag nog städa, diska, tvätta och polera finporslinet. Allt för att slippa plugga. Känner att jag tappat motivationen i slutet av denna kurs. Blir nog skönt att börja med något nytt.

- Kärlek



Kommentera här: