Tålamod tålamod.. TÅLAMOD.

Kan någon ge mig mer tålamod, nu!
Kan väl bara sammanfatta det såhär, denna sommarn är inte en av de lugnaste i mitt liv. ( på jobbet)...
Mer behöver vi inte nämna.

Har en monstervecka på jobbet, jobbar mån-mån med en ledig dag imellan. Det är lite väl känner jag. Men herregud vad rik jag kommer bli, eller nästan.
Längtar till v 34 och tanum. En vecka med total VILA, får jag hoppas iallafall.
Halva sommaren har redan gått och jag har inte ens doppat mig i sjön än, herregud. Måste jag göra någonting åt känner jag, men när??... När jag har köpt mig en ny bikini kanske?..

Ska boka bord på Idas brygga till nästa helg har vi tänkt. Har hört att de har väldigt god mat där och att det ligger så fint vid sjön. Måste försöka få in små minisemestrar lite då o då för att väga upp denna jobbsommar.



 o denna lilla tös kräver nu en också en stor del av mitt tålamod... trotsålder??!..


  - Kärlek

Kommentarer:

1 elin:

skriven

Det låter som du behöver både minisemester på restaurangen och en rejäl vilovecka. Hoppas du hinner vila upp dig :)

2 Maria:

skriven

Jadå hinner allt med lite annat också :) o efter att ha sovit 13 timmar i sträck så är jag nästan utvilad igen. För en stund :P

3 lovisa:

skriven

Ja och inte før att tala om Vårbo. Degerfors paradis=)

Vilken søt vovve ni har.

Kommentera här: