G som i gudomligt bra

Glädjen man känner när man ser att man har klarat en tenta är helt otrolig ibland. Speciellt när man gått runt som världens största pessimist i nästan 3 veckor och sagt att man kommer få underkänt.
Men idag vart jag glad när det stod ett underbart G på delkursen i matte. Nu är det "bara" en uppgift kvar att skriva sen är denna kurs sluuuuuut! Tack för det!....
För stor dos matematik kan aldrig vara bra för en sådan som mej.

Ikväll blir det step up igen! Fårse om jag lär mig det sista steget eller om det blir lika pinsamt som förra gången. När jag bara stod o gapa medans de andra fortsatte ( jag trodde att programmet var slut). Jaja jag roade iallafall en viss person.

Om cirka en vecka föds en liten hundbebis i Finspång som senare ska flytta till den "stora staden" Sinnerud. En jakthund såklart, vad annars, laika-wachtel blandning. Hörde visst också någon nämna att han skulle ha en stövare till nästa år också... hmm Vi få la se.



  Min privata hjälpreda i stallet :P

Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

roligt med tentan å hunden hörru !

Kommentera här: