Att jag är så populär

Så att läraren aldrig vill bli av med oss.
Känner att jag måste gnälla lite igen. Populärt det här med gnällbloggar, borde bli det nya D.

Nu är alla poäng för den jäkla mattekursen inne!! Tentan och första undervisningsidén gick bra men idé 2 vet jag inte vad som hände med. Vi tycker att det var det bästa vi gjort under den här kursen och vi fick jättebra respons under vår muntliga redovising och läraren va så imponerad o bla bla bla. Men efter att ha rättat den skriftliga så fick vi i princip en A4 med omdöme om arbetet. Kan ju säga att 2/3 av pappret var "elak" kritik. ( jag säger elak, han säger nog konstruktiv) Har aldrig blivit så nerklankad av en lärarer under mina 2 år alltså.  Inte att det var på liv och död men jag kände bara, VAD i helvete gick fel?!... I princip inget var bra, förutom vår idé i sig men vi hänvisade inte tillräckligt till litteraturen ( brukar aldrig vara något problem annars) och styrdokument ( nänä, bara en hel lista med punkter o mål) och relevanta forskning....  Och han förstod inte vårt syfte alls. Konstig, för det beskrev vi ju bara på en halv A4... nästan.

Men efter att ha skrivit samma sak igen OCH hänvisat mer till litteraturen så blev vi nu godkända, men enligt vår kära lärare så var det precis på håret, MEN TROTS allt så gav han oss ett G. Men det var vääääldigt undermåligt.
VAD har jag gjort mot denna människa?!....  Jag bara undrar..  :P 
Kändes så dumt bara för att vi själva tyckte att det var av det bättre vi gjort mot allt annat och så får man U. Men nu är U:et BORTA och istället så står det ett vacker G.

Jaja, det är bara att skaka av sig och vara glad över ett G.

Gör om, gör rätt, gå vidare!



  - Kärlek




Kommentera här: