Jag Vägrar Julångest!

Nej! jag vägrar att bli överkörd av julångesten igen! VÄGRAR!

Iår vill jag kunna köpa ordentliga julklappar till dem jag vill! Förlåt mig alla barn men iår blir det budget år.
Jag har reducerat julklappsinköpen rätt drastiskt ( sådär en minus 11 st). Jag tycker självklart om dessa barn, men då lägger jag hellre lite extra på fördelsedagarna! För en sådan jul som förra året, det funkar inte.

Julen ska vara en mysig tid med glöggdrickande och tända ljus m.m. Inte ett ekonomiskt uttömande och hyper stressande moment som helt förstör ens privatliv och ekonomi - det funkar inte. Inte för mig iallafall.

Så iår blir julen en tid som passar mig!

Förutom lite läsande så har jag tagit helgen nu! Ska börja smyga fram lite julsaker så smått... heheh
Jag som inte skulle fuska.. vi får se hur det går.

Imorgon blir det shopping med Micke och Emil?! I Örebro.... Vilket team vi kommer vara.

Nu lunch, sedan städning och promenad med hunden.



Trevlig helg!


       

Kommentera här: