Vardagen...

Tror jag är färdig med min skrivuppgift men som vanligt förstår jag inte lärarens teoretiska, flummiga beskrivning av hur arbetet ska vara, så det blev som det blev. Det har ju funkat förut med allmänt ordbajsande och påpekanden.

Idag har jag börjat min egna behandling mot min onda mage, Glutenfritt. Får prova 14 dgr o sen se om det blir bättre och kanske gå till doktorn och ta prover men, för att veta säkert om man har glutenallergi så måste man genomgå en gatroskopi och det är jag inte ett dugg sugen på! Vem som nu än är det, men hur gött är det att få en "cykelslang" nerkörd i halsen medan sjuksköterskorna bokstavligt talat håller fast en... nja va sådär lagomt roligt. Så jag kör egen ordinerad behandling än sålänge så får vi se.

Ska även börja med B12 tabletterna o se om jag får mitt hår tillbaka, bara elände i detta inlägg! Men nu kan det förhoppningsvis bara bli bättre :)

Blir att förgylla gråa och trista November med en Magnus Betnér show med wunderbara människor :)
Ser jag fram emot!!

Nu står det också 130 högskolepoäng under fliken expeditionen :P Härligt! Bara 80 hp to go!





- Kärlek

Kommentera här: