Återblickar..

På Sommaren.

Det är först nu när sommaren verkligen är slut som jag börjar se tillbaka på vad jag egentligen har gjort. Först när jag tänkte efter så vart det bara : JOBBAT! Fast lite mer har jag hunnit med även om det mestadels känts som att jobbet ätit upp mig! 

Juni: Skolan slutade - lycka!! 2 veckors ledigt blev det ju faktiskt här. Juni bestod också av att gå på dop och fira en 35-åring. Åkte till Jaktelmia och kolla runt på allt som hade med jakt o göra. Fick även agera Rallyfunktionär under Esab rallyt, utan någon tidigare kunskap! Hälsade även på i karlstad hos Åsa och de oändligt många trappstegen upp! ;)
Sedan började jobbet!

    

  Elmia o allt folk...  Finns det verkligen så många jaktintresserade?..

Juli: JOBB! Medans andra roade sig vill säga. Kändes lite utanför speciellt när alla andra hade semester... jaja Men vem blev rik?!! Men Åkte ner till Hova riddarevecka för första gången i mitt liv och  Idas brygga och åt den godaste fisken någonsin!




Augusti: JOBB!
Hann dock med att gå på bröllop och mitt första dopp i sjön!
Avslutade Augusti med att åka ner till grebbestad och semestra lite.



Förutom detta så hann några mysiga kvällar på altanen med, med grillat och trevligt sällskap.

Tack för denna sommar! Ser fram emot nästa!


   - Kärlek

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Låter som en bra sommar trots att du har jobbat så mycket :) Nästa år får jag se till att bo närmre så vi kan umgås mer än 1 gång under sommarn;)

Kommentera här: