Plugg!

Idag har varit en sån där otroligt seg dag. Försökte vara hurtig och gå upp tidigt och ta ut hästar och sedan sätta mig och plugga. Har ju fått lite gjort men jag hade nog tjänat på att sova liite längre så jag hade varit piggare och fått ännu mera gjort... lätt att vara efter klok.

Det blev lite avbrott i pluggandet iallafall, med 11 kaffe och nu en långpromenad med grannen. Inte dåligt ändå tycker jag.

Håller på med slutuppgiften på delkurs 1 nu i denna kurs, och tänker på hur jäkla fort tiden går egentligen. Snart sitter jag här i min rullstol och löser korsord.. Eller ja, rätt så snart.
Tyckte nyss att skolan började igen och nu så ska man skriva slutuppgift. Men så är det.
Kan tycka nu att min lugna inställning - ja ja det ordnar sig, jag hinner- inte är så jäkla positiv nu när man ska ha gjort allt...  men men.. det ordnar sig :P

Den 23:e Oktober så blir det Ullared iallafall - härligt! Ska försöka hitta lite kläder och sen julklappar såklart. Även lite häst och hundgrejjor ska väl med hem igen.

Men nu åter lite plugg innan det är dags att ge sig!




        Bästisar - katt <3 hund

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Hahha äääsch du har väl aldrig tänkt att du kommer hinna så bra och sen bli sen?;)

2 Maria:

skriven

haha nää det har jag väl aldrig tänkt!? :P Jag skyller helt på generna i detta fallet ( Margreth!!)

Kommentera här: