Förvånad över mig själv

Att jag snart är färdig med min slutuppgift och det hela reulterar i 15 sidor!
Det är ju i princip en halv C - uppsats, om man räknar snällt.

Var och klippte mig igår. Blev aom jag hade tänkt mig! Toppat, uppklippt och färg och LUGG.
Så nu är jag korthårig, tycker jag då, och svart med röda slingor. Dock inte elröda utan sådär lagomt.
Tycker desvärre inte att jag har något hår kvar efter att hon klippte upp det lite här och var men jag har visst
endel hår kvar på huvudet enligt alla andra. jaja.. det växer ut igen. :)
Men Snyggt det vart det, bara min ovana över kortare och tunnare hår.

Jag räknar ner tills på Torsdag nästa vecka, då åker vi till London. Har aldrig varit där, eller ja, aldrig ovan mark i London, Har bara åkt tunnelbanan från london till Liverpool. Så nu ska jag få se hur det ser ut ovanför tunnelbanan. Härligt. Ska fixa inför resan också, det är inte bara märkte jag, bortskämd som jag är så har ju alltid min kära mamma fixat sånt här. Kanske är dags att växa upp och plocka vuxenpoäng.


                     
Micke säger att vi ska åka "London eye" - pariserhjulet. Högst upp så sitter man 130m ovanför havet!!
   Vi får väl se!

Kommentarer:

1 lovisa:

skriven

Tips om det är mycket folk är att gå bakgatorna, både för att komma fram utan att trängas och där ligger de bästa restaurangerna=) om ni gillar sushi måste ni till Yosushi, finns flera restauranger i London=)Finns iofs annat än sushi också, men man äter på en kul sätt, ett rullande band;P

Kommentera här: