Snart en bra dag!

Idag är en skrivardag, är inne på diskussionen på min slutuppgift och undrar HUR FAN SKA DETTA GÅ? Ursäktar svordomarna men så är det. Det känns bara.... näää detta blir inge bra alls.
Fast jag vet att första halva är duglig för det har seminarieldaren sagt! ;)
NOG med detta gnäll! Känner att det har varit mycket gnäll senaste inläggen, inte bra!

BRA saker : På Fredag är det min födelsedag! Det är bra! Seminarie 13,15 - 17,00 Inte så bra.. 
Och på fredag åker mamma och Pella m fl. till Turkiet och ska ha det skönt i värmen. Det kan vissa behöva, att ladda upp för mindre roliga saker sen. Nää, se nu blir det gnällblogg snart igen!

BRA saker - Nästa Fredag åker Micke och jag till London!! Det ska bli kul, har skrivit ut en att "besöka så många plaster som möjligt lista" tills dess.

Mindre bra: Jag kommer missa examinationen av vår slutuppgift!! Ska försöka tala om det på ett "bra" sätt för vår seminarieledare på Fredag.. hmm Hur vet jag inte än.

7 veckor kvar till Sommarlov dock, DET tycker jag om även om sommarn kommer bestå av jobb, som vanligt :)
Men v. 27 så är det ledigt och så blir det en resa till Öland, det var väldigt längesen! Det kommer bli kanon!

Tror jag fick med mest BRA saker idag..  ;)


Kommentera här: