Oplanerad semester

Igår var sista dagen på mitt sommarschema, men mer jobb väntar.
Ska jobba på förskolan två dagar nästa vecka, men vet inga tider än. Härligt med timvik!
 
Annars så är det lite ledigt nu i några dagar och på Måndag bär det iväg på en liten minisemester med mor och bror. Kära sambon får vara hemma och jobba.
På Måndag bär det iväg tidigt mot Ullared och LITE shoppning - Maria är redan out of cash denna månaden. Måndag kväll sedan så ska vi visst övernatta på ett hotell och jag citerar Kära mamma - " Vi ska bo på ett hotell som ser ut som ett SLOTT, Maria vi ska bo på ett slott!!"...
Tisdag så åker vi vidare mot Göteborg där vi ska gå på Liseberg ( Malle och barna är med) Sedan senare på Tisdagen så ska vi åka färja över till Danmark där vi på onsdagen ska gå på ett stor vattenland och sedan tillbaka med färja på Onsdagen och är framme i Göteborg ca:24.00. Jätteroligt eftersom Maria ska jobba Torsdag dag sen. Jippie. Men jag får försöka sova i bilen! Försöka iallafall..
 
Men det ska bli kul att få åka iväg IGEN på lite semester, Öland känns så långt borta redan.. ush vad sommarn går fort. Som vanligt.
 
OCH...
Böcker inför d.k. 1 är dock redan inhandlade inför höstens SISTA termin på universitet! Jag tror jag kommer överleva den med, eftersom de andra 6 terminerna har jag ju klarat av, så oddsen är på min sida ;)
 
Annars så kommer jag SAKNA alla goa människor på Treklövern, personal, boende och Feriearbetarna ( vissa av dem ;) Denna sommaren har faktiskt gått hyffsat, inget större kaos - det gillar vi!
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: