Finlir kvar!

Efter handledningen idag så blev det ännu lite till att putsa på gällande uppsatsen. Behöver jag säga att jag är rätt så trött på dessa, för nuvarande, 43 sidorna?! Så lite putsning återstår, men vår handledare verkade rätt så lugn så då blev vi lite lugnare. OCH lappen för anmälan för ventilering är påskriven och klar.... uuuhh läskigt!
Men ventilering blir det i Januari, så först skriva klart och fira jul innan vi ska upp med vår uppsats! hujjamejjen!
 
Å så alla dessa julklappar, som faktiskt inte blev så många i år trots allt. Är i princip klar, väntar på en som ska komma på posten och sen kanske lägga till något mer till en...men det ska jag fundera på!
Annars blev det rätt så "tråkiga" julkappar iår.. tycker jag, men de får vad de önskar sig så de borde bli nöjda ;)
Eller inte tråkiga, men mer vardagssaker... kastruller, långkalsonger osv... yeaj.. jättekul att köpa.
 
Nu tar jag kvällen! Imorgon lucia och sedan en fajt med uppsatsen!
 
 
 

Kommentera här: