Känslan av..

när man inser att man ska åka på den efterlängtade Londonresan samma dag som man har examinationsseminarium är ju för härlig!
Och + att jag ska egentligen till kläppen samma vecka (halv) som jag börjar min VFU. HÄRLIGT!
Planering är inte mitt mellannamn så att säga!

Lite delade åsikter, visst man ska vara ambitiös och sköta skolan och allt därtill, som jag har valt själv MEN
livet är allt för kort för att man inte ska hinna ha roligt också. Kluvet samvete.

Till min räddning så finns ju Uppsamlingsseminarium och förhoppningsvis en förstående handledare på VFU:n.
Annars så kan jag avstå skidor, faktiskt. Minns ju förra skidsemestern.... ujujuj

Jag känner att jag har antagit ett rätt så soft inställning nu för tiden. Om det är att jag taggat ner lite eller bara blivit allmänt lat vet jag inte men stressnivån har sjunkit lite. Fårse om det får några effekter på studierna....
Känner bara ett lugn, att kugga på någon uppgift i skolan, vad kan hända?! Världen går inte under för det men visst man får lägga extra tid på det senare men, då får jag göra det.
Kommer ihåg första ( och enda gången ska nämnas) när vi fick ett U i betyget SHIET POMFRIET alltså, hela världen gick ju i bitar!  Det är väl för väl att man faktiskt kanske blir klokare ju äldre man blir och lugnet lägger sig lite. I like it!

Tar med mig min softa inställning till soffan och mitt alldeles för mjuka täcke!

   - Kärlek

Kommentera här: