opponering!

Jag vet att det är något som förekommer hyffsat ofta på universitetet men jag bävar inför det varje gång. Att opponera på någon annans arbete. Nu är det dags igen och jag känner mig sådär lagomt taggad. Lite lätt seg, en längtan efter helg har infunnit sig och jag är allmänt oengagerad överhuvudtaget. Hur ska det gå?!...
Nu ska det nämnas att vi är 3st som ska opponera ihop så det ska väl gå bra när vi slagit våra kloka huvuden ihop. Hoppas jag!
Får även hoppas att jag känner mig piggare och lite mer engagera imorgon!

Har en sådär lagom träningsvärk efter igår, 45 minuters Rodd sätter sina spår. Speciellt när man är så "dum" och gör det både Måndag och Onsdag! Fast får väl säga att det ändå var kära Mammas idé om extra träning. She´s gone wild med denna träning, vet inte vilken form inför beachen hon siktar på men det verkar som åttarutorsmage åtminstone!

Och kära hjärtat kom ihåg alla hjärtans dag också, jag är imponerad! En hjärtformad chokladask kom han hem med ( som nu är slut! ) och han hade tänkt att boka biljetter till falsterbo, det kan man kallas uppoffring för en som föredrar mekaniska hästkrafter framför riktiga. Men jag föreslog att vi kunde göra något som båda hade lika mycket glädje av, så fårse vad det blir.

Nu ska jag avsluta mitt underlag för opponeringen och mata min otroligt påfrestande hund!! Hon kan nog vara LITE hungring, skulle gissa på det!

- Kärlek


                             

                                             En liten och inte alls lika jobbig tonårsFreja som nu!!

Kommentera här: