Snart semester!

Imorgon bär det av mot Öland, ska bli jätteskönt med semester!
 
Enda oron är väl ( hos mitt resesällskap) att jag ska dra med mig det härliga caliciviruset som härjar
på treklövern just nu. Själv så klarade jag mig i en vecka, så hoppet om att slippa helt tändes faktiskt, meeen nerru, inte ska Maria slippa unda kräksjukan, inte ens i JUNI! Men som tur var så gick det över väldigt snabbt!!
Men idag ska jag tillbaka och jobba kvällen, jag hoppas innerligt att de har blivit friska sen i Måndags!.. hmm
För att dra med sig kräksjukan till Öland, det tänker jag INTE göra.
Får väl godta min privata distrisktsköterskas ordination: WHISKEY!... Om det nu fungerar...
 
Nog med gnäll, Imorgon åker vi och det dessutom i en fin Audi A6, förhoppningsvis :) Provkörning till Öland och tillbaka, det är rätt snällt. Jag ska troligtvis, med största sannolikhet köpa Mickes brors bil, det känns enklare än att ge sig ut på jakt på blocket. Och för KOMPIS pris dessutom.
Nu ska jag bara få mamma att köpa min lilla bil. Hon råkade nämna att " jo men jag kanske skulle ta o köpa din bil i sådana fall, så vi får två".... Det skulle hon aldrig ha sagt! För JAG kommer då INTE tjata sönder hennes stackars öron om det nu... inte aaalls.
 
 
                        Källahamn....
 

Kommentera här: