Första dagen!

Igår var första dagen jag jobbade på riktigt i förskolan! Kom bara att tänka på det eftersom VFU:erna inte räknas som "riktigt" jobb, som det uttrycks det. Första dagen som vikarie, inkastad bara sådär men det gick hyffsat iallafall, lika snurrigt som det brukar vara men en massa vikarie. Eller snarare, det känns som de ordinarie snurrar till det när det kommer vikarier, kan vara så.
Var på Åtorps förskola så jag kände igen de flesta vuxna, och barn :) 

Två kompisar imellan på förskolan;

 " Jag är ju faktiskt större än dig theo och du är mindre än mej, så då blir ju jag en storebror, för att jag är störst." 

Påtal om att de INTE ens var släkt så var det lite roligt att lyssna på :)

Nä nu åter till alla artiklar som ska läsas, så att jag blir färdig någon gång och kan lyssna på sådana här diskussioner hela dagarna :)


                         

                                               En busig Blacken <3

Kommentera här: