Äntligen Fredag!

Det känns bra att jag har valt en framtida jobb där man faktiskt är ledig på helgerna, det är jag inte bortskämd med sen förut får jag säga. Nu är det förhoppningsvis inte så långt kvar innan man äntligen får komma ut och jobba, bara en termin kvar OCH en C-uppsats.
Ni kan ju förvänta er alla föredetta C-uppsats skrivare att jag kommer fråga er om massa saker, om jag inte har gått och grävt ner mig innan det. Fick lite pepp av vår lärare Lars under informationer för hösten.
"Alla klarar av att skriva en C-uppsats, alla kommer att bli klarar så småningom!"
Och sen att bli kallad VETERAN av lärarna, att vi är GAMLA i gemet, känns ju sådär. Även om det var positivt menat med att vi kan det här.

VFU uppgiften är iallafall godkänd, annars hade ett mail ploppat upp om komplettering i inboxen i veckan.
DET känns så skönt!! Nu ska jag bara infinna mig på ett uppsamlingseminarium för att gjort färdigt den kursen!!
Så nu är det bara denna genuskurs kvar 7,5 hp och den vette tusan hur jag ska klara mig igenom. FLUMMIGT är rätta ordet, eller så är det jag som är dum. Men med 3 veckor kvar till sommarlov så känns det ju sådär motiverande, och sen att veta att detta är det enda jag kan bli efter med nu, så blir det lite segt.
Men det SKA gå, tillslut.

Annars är det lite turbulens i livet förövrigt, men det är väl så det "ska" vara. För en själv och för ens familj.
Men så är det, och allt kommer att bli bra tillslut, säger positiva Maria!


                                           

Kommentera här: