Dålig uppdatering

Gör ett försök att skriva ett blogginlägg så kanske det går lättare att skriva färdigt genusarbetet sen. Iallafall så har ju fingrarna värmts upp sen om innehållet blir det bästa kan jag inte garantera.

Blir mkt tjat om skolarbeten men det känns som att det är det enda som jag håller på med just nu. Fast så är det väl inte kanske... Nu är det bara uppsamlingsseminarium idag e.m. och sedan opponering på Fredag på sista kursen SEN äre minsann sommarlov!!
DÅ ska jag sluta tjata om skolarbetet, iallafall fram tills september. Då blir det mer tjat o gnäll igen.

I helgen så var jag iallafall iväg och köpte massor av blommor som jag ska hinna plantera här också, för jag insåg när jag kom hem att någon jord det hade jag minsann inte. Så blommorna får så glatt stå och vänta i sina små krukor någon dag till. Och i söndags firade vi 2 mammor som i sin tur bjöd på tårta varsin gång, så mätta blev vi.

På torsdag är det att besöka doktorn som heter "ett namn jag inte kan uttala" för att utför en inte allt för mysig gastroskopi. Uuuhhh.... Jag längtar då inte till det! Har hört att de inte är allt för trevliga där heller men det är bara vad jag har hört som sagt. Kommer gå bra det här. Kanske?!..

Nu tillbaka till skrivandet - sista arbetet för denna termin, som kommer bli sådär halvbra.

- Maria

Kommentera här: