Julmarknad

Ja jag erkänner. Jag kommer totalt strunta i vår c-uppsats denna eftermiddag då jag istället ska på julmarknad i Vadstena. Men vi kände att vi kunde ta ett lite break så Helena Jobbar och jag går på julmarknad. Jättebra uppdelning där tycker jag ;)

Men uppsatsen går sådär. Vi hade provventliering i Tisdags och fick en del att tänka på men mest små saker och att flytta om lite stycken osv. Inget jätteallvarligt så det var rätt så skönt. Men nu känns det så trögt med uppsatsen, då vi måste korta ner vissa stycken och komprimera lite. DET är inte lätt kan jag säga när man själv tycker att det inte går att korta ner mer, men det ska gå! Tillslut ska vi bli klara, även om det inte känns så just nu...

Så vi kände att vi behövde en dag "ledigt" så kör vi järnet imorgon och ser hur långt vi kommer. Handledaren tyckte vi kunde satsa på den tidiga ventileringen innan jul men vi vet inte, då får det inte krångla någonstans! Så kanske att det får bli efter jul så vi kan känna att vi gjort allt vi kunnat.. Vi funderar vidare på det!

Nu fila liiite på uppsatsen innan Julmarkand! Går jättebra detta med en "ledig" dag... kan aldrig släppa denna uppsats!

Kommentarer:

1 Lovisa:

skriven

haha ja det stämmer med all säkerhet. Minns dock inte om han sprang långt ifrån stallet?

Kommentera här: