Åldersnojja!

Så var det dagen innan den där dagen igen, min födelsedag. Jag tycker nästan den är lite bättre än själva födelsedagen (jag vet, jag är lite konstigt) men det är nog känslan av att få längta lite tror jag... längta efter alla paket jag kommer få ;)

Om någon frågar hur mycket jag fyller så får jag nästan tänka efter lite, för jag har mentalt stannat någonstans runt 22-23, och fråga mig inte varför men det känns bara som det. Är väl skönt att jag inte känner mig äldre i alla fall ;)
Men, 26 är den aktuella siffran och det gör mig ingenting. För det är ju trots allt så, äldre blir vi alla och det finns inget att göra åt det. Bara att gilla läget och göra det allra bästa utav det.

Dagens snurriga tankar från mig!

Glad påsk på er!

   Fina Freja som alltid ska vara med överallt <3 Även i badrummet!

Kommentera här: